Mongolië in beeld

Hallo en goedemorgen!

We zitten inmiddels in onze 8e week in China en hebben eindelijk de fotoselectie van Mongolië op Facebook gezet. Nog erg bedankt voor de leuke reacties en opmerkingen bij/over de vorige foto's. Doet ons goed! Het nieuwe album is bereikbaar via de link:

Anne:

Sander:

Beide albums zijn weer hetzelfde.

We schrijven dit vanuit Kunming, waarvandaan we morgen de bus pakken naar Laos.

Tot later!

Sander en Anne

Sorry voor de twee mailtjes trouwens! Het was wat gepruts om het er goed op te krijgen...

Marjolein Saathof

Hallo Anne en Sander!,

Geweldig om over jullie bijzondere reis ervaringen te lezen en naar jullie prachtige foto's te kijken !!
Felice en Roma en Titus keken hun ogen uit bij de mooie dieren foto's , vooral die van de giraf deed het erg goed.
Beeld matriaal van jullie reis helpt enorm om je bepaalde mensen en situaties en/of ontmoetingen met andere mensen weer terug te halen/te brengen ter herinnering als je straks terug bent in Nederland dan kun je nog weer nagenieten van jullie reis. Maak veel foto's van ontmoetingen en mensen en dat zijn niet altijd de meest fotogenieke foto's voor anderen maar voor jullie heel waardevol dus gebruik die camera maar te pas en te (on)pas.
Hier weer is na alle droogte van de afgelopen tijd ietsjes natter geworden in het toch nog erg groene Nederland.
Roma en Titus hadden vandaag een lange schooldag en Felice is gisteren met haar klas op schoolreisje vertrokken voor drie dagen. Ze slaapt met twee schoolvriendinnen in een tent. Ze was toen ik haar wegbracht wel wat zenuwachtig vertelde ze mij. ( Zo is het ook ooit eens met jullie begonnen denk ik ).
Ben zelf in 1989 in Kunming geweest en heb daar een hele fijne tijd gehad, vond het een prettige sfeer in deze stad.
Jullie doen het top !!
Ga door en geniet, geniet, geniet !!!

Veel liefs Marjolein Saathof

Geertje

Hoi liefjes,

Ik zal niet vragen hoe het met jullie gaat en hoe het 'daar' is want dat ken ik heus wel lezen en zien (zei ze met een jaloers grfrustreerde ondertoon).
Echt supermooi de verhalen en foto 's!
Wat word jullie volgende stop?
Hier gaat alles zoals het gaat.. Niks bijzonder. En wanneer dat wel het geval is lezen jullie dat wel op Facebook. Dat is dat toch nog eens een prachtig mediamiddel zou gaan vinden. (Ik ben net een maandje ofzo aan de Facebook haha).
Maar Mr. Richard zal jullie een welkomslied toezingen als jullie terug komen. Ik ben nu al bezig met schrijven :-p. Eentje voor Sander en eentje voor Anne.
Veel plezier nog daar (en overal) en tot snel via de mail of Facebook of wat dan ook :).

Liefs Geertje (en Poed. En Wok en Nib natuurlijk!)