Rusland in beeld

Moi!

Aan het boekwerk over China wordt ondertussen hard gewerkt, maar hier dan eindelijk de lang beloofde foto’s van Rusland!

Op beide Facebookpagina’s staan dezelfde foto’s, maar hier toch beide links:

Sander:

Anne:

Momenteel zijn we in Lijiang (zuidwest China) nadat we vanaf Beijing via de kust naar het zuiden van China zijn gereisd. Alles gaat goed en we vermaken ons opperbest! Deze week gaan we verder naar Chengdu, wat hoogstwaarschijnlijk de laatste bestemming in China zal zijn. Wat we daarna gaan doen blijft voor jullie nog even een verrassing (voor ons trouwens ook).

Bedankt voor alle mailtjes en reacties op de blog! Heel leuk om te lezen J

Tjip Tjoi Ping Pang Wok Panne,

Groeten, Sander & Anne

Bas

Gave foto's! Hopelijk is 't inmiddelswat minder winters waar jullie nu zijn, het zag er allemaal wel wat fris uit. Heel veel plezier in China en waar jullie dan ook na die tijd heen gaan, tabee!

Mark

Shit, zit op mn werk en kan geen fb foto's kijken. Ik ga ze later even checken! Veel pelzier daar!

Jabs

Leuke foto's. Veel te veel slechte grappen, maar leuke foto's.

Net zoals Mark wens ik jullie ook veel pelzier.

Jakko

Ziet er allemaal prachtig uit. En de foto's ook. Vooral Khuzhir leek me een bruisend centrum van Russische gezelligheid. Al die winterkleding heb je nu kunnen weggooien hopelijk. Goede reis nog verder!

Nicolette

wow, wie van jullie heeft het fotograaf-talent?
Die van Anne tussen 2 rotsen met ijs is cool! (letterlijk)

Hier vandaag grijze dag. Ben foto's aan het uitzoeken voor de albums van de kinderen. Judah probeert zijn record: "hoe lig ik zo lang mogelijk op mijn buik met m'n hoofd omhoog" te verbeteren. Vanavond weer avond4daagse, de 5 km. Nathan doet eigenlijk de 10 km, hij rent steeds heen-en weer haha. Samuël loopt ook gedeeltes mee, Ketan of ik haalt hem daarna op met de fiets. Stoere boys!

francien

over hoeveel talenten,beschikken jullie samen.
het is een reis voor je leven ,waar je op terug kan kijken .nog veel reis plezier
francien

Willie Damstra

wat een geweldig avontuur en prachtige foto's
blij dat alles zo goed met jullie gaat.
sietse en ik hebben vorige week met anna en jildau een bezoek aan Schotland gebracht...ook heel mooi

nog een hele goede reis !