Ultralight vliegen

Bedankt voor alle geluks- en succeswensen per mail, brief, kaart, belletje en persoonlijk. We hebben een ontzettende leuke laatste week gehad in Nederland: bedankt!! Het was wel een beetje raar om in het vliegtuig te zitten en op te stijgen...

Nu zitten we in St. Petersburg met sneeuw!! Die bergschoenen komen dus goed van pas, want soms zijn er sneeuwbergen van een meter hoog. We hebben een goede reis gehad met maar 1 rare mevrouw. Ze heeft de hele reis nog geen minuut haar mond gehouden, terwijl ze alleen was... Best knap.

Aangekomen op het vliegveld van St. Petersburg hadden Sander en ik het even over de tassen. Dit gesprek ging als volgt:

S: 'Hopelijk komt mijn tas als eerste, met die gele flightback, dan zegt iedereen: 'Oooooooooooooooooooooooooooooooooohhh..''

A: 'Ik hoop dat mijn tas uberhaupt komt! Hahaha.'

Nou dat lachen verging ons snel. Sanders tas kwam als een van de laatsten te voorschijn. Toen zei de loopband opeens 'piep' en hield die ermee op. Ik werd er rood van en met mijn handen in mijn haren en mijn mond open keek ik naar de loopband in de hoop dat er nog meer zou komen ook al stonden we nog maar met z'n 2-en bij die band. Sander keek zelfs nog even door die flappen die aan het begin van de loopband hangen, maar ook daar geen tas met een roze 'I love my bag'-riem....

Oke, we houden er rekening mee dat we iets kwijtraken of misschien zelfs bestolen worden, maar om nou na drie uur reizen je hele backpack kwijt te zijn?! Naar de Lost en Found. Daar moest ik eerst twee formulieren invullen die eigenlijk precies hetzelfde waren. Dan denk je dat je klaar bent, maar nee hoor! Toen kwamen er vier precies dezelfde papieren (ze had ze namelijk net gekopieerd) en die moest ik allemaal met pen invullen - Raar.

Die vrouw was wel aardig en mijn tas staat schijnbaar nog op Dusseldorf. Als het goed is krijg ik hem morgen terug. We zijn dus wel veilig aangekomen en kijken onze ogen al uit! Morgen kan ik lekker nieuwe kleren aantrekken :)

Ik moest deze ervaring even met jullie delen. Ik ben nog steeds een beetje verbaasd.

Liefs, Sander & Anne

Reacties

Reacties

Mark

Wat een fantastische start... :( hopen dat jullie daarmee alle pech gelijk al gehad hebben!

mama rens

horen we ook nog of je morgen je
backpack weer hebt?

Emma

Ja neh waarissienou?

Fenje

Lekker begin!
Er klinkt in ieder geval nog steeds een grote positiviteit uit jullie woorden! :-)
Mocht de tas niet komen; een voordeel: shoppen in Petersburg!!!

Titia

Voel ik me even schuldig dat ik vanochtend na de kerk ineens bedacht: oh, ze zijn al weg!
Had gister nog willen bellen.
Nou ja, jullie weten wel dat ik jullie succes wens... Maar mss vandaar direct al pech ;).
Nu dan maar: veel succes en plezier!

Dick

net als die rugzak vroegen wij ons bij jullie vertrek af "in welk vliegtuig zitten ze nu", de rugzak had het in ieder geval fout.

Willie

Ook vanuit Leens willen we jullie een hele fijne reis toewensen en hou die rugzak in de gaten...

Nicolette

Nou ja dit verzin je niet vooraf.
Hopelijk krijg je hem vandaag terug.
Hier geen sneeuw, gisteren in Amsterdam eerste lentedag. Dus in Hilversum in het bos gestruind met zijn 5en. Vandaag hou ik me bezig met de klusjesmannen van koffie voorzien die onze keuken gaan betegelen........

Jeroen B oet de Sierstainloan

Worden de verhalen ook op DVD uitgebracht? Het is nu al spannend. Heel veel plezier en succes nog.

Poeder

haha! Typisch, nou a.s. zaterdag maar een biertje drinken bij ons thuis?

Anne

Nou die tas is terug! Wel missen er een aantal zaken, maar dat mag de pret niet drukken! Heb de tas even stevig geknuffeld en we zijn weer goede vrienden. Naast dit coole feit, is het buiten ook lekker koel! Morgen kan ik als ninja-turtle naar buiten, want het thermo-pak is nu ook hier :)

alex/marjolein

Dat reist wel lekker licht ( ultra-light ). Je kan het eigenlijk ook best wel missen.

Houkje

Ben blij met jullie dat de tas terug is. Dan nu maar genieten...

Anna

Privjet kak dela?

(Dat weet ik nog van uit de tijd dat Jakob naar Rusland ging!)

Gaat de reis ook langs Engeland? Ik heb nog wel een spare-bed! ;-)
Veel geluk plezier en meer blije dingen toegewenst..
'n tutje

j en s 2

huh, vaag... gelukkig heb je hem terug!
die duitsers ook altijd!
? ????????????! dus....

Jorien

Gelukkig kun je nu weer fijn met tas knuffelen! Wel gemeen dat er wat dingen missen, maar gelukkig is het ninja-turtlepak wel in je backpack gebleven...
Veel plezier, hier is het lente geworden. Heeeerlijk!

dick

fijn dat je hem weer op tijd terug hebt.
weer een ervaring rijker.

marjolein/alex

Voorspoedige voortzetting

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!