Informatief stukje

Groningen, 30 januari 2011

Vorig jaar hebben we de beslissing genomen tussen werken en reizen. Na wat wikken en wegen is het dan toch de laatste optie geworden. Over precies vijf weken zullen wij Nederland verlaten en naar St. Petersburg vliegen om vervolgens de Trans-Mongolië-Express te nemen naar Ulaanbataar (de hoofdstad van Mongolië). Waar we daarna heen gaan? Geen idee! Heb je ideeën? Dan kan je altijd reageren/mailen! Om het thuisfront op de hoogte te houden zullen we af en toe een blog plaatsen met wat beeldmateriaal voor de 'luie lezer' en een kaart waarop we een punaise prikken om de locatie weer te geven. We herhalen: zullen we af en toe een blog plaatsen. In het begin vast wat vaker dan na enkele maanden, zo leert de ervaring. De ervaring leert ook dat de blogs niet te lang moeten zijn, gezien het concentratievermogen van de mens. Tot slot nog even: het beeldmateriaal zal vaak via facebook tentoongesteld worden, voor de niet-facebookers plaatsen we een link onder het verhaal. Dit was het voor nu, tot op het afscheidsfeest!

Liefs, Sander & Anne

Joanne

Found it!!

Anne

Leuk, waar gaan jullie heen? ;)
(ik kwam niet verder dan regel een van jullie verhaal en was afgeleid...)

Nicolette

We zullen jullie vanuit Amsterdam Zuidoost zeker volgen!
Succes met alle voorbereidingen!

Jasper

Ik ga jullie missen! Jullie komen toch wel ooit weer terug?!!

Marian

Spannendddd! Vooral dat jullie niet weten waar jullie na Mongolië naartoe gaan, ik wacht het af!

Tom

Een goede reis en heel veel plezier!

Gery

Hoi hoi, leuk, zo kunnen we het een beetje volgen,super!
Het komt nu wel heel dichtbij hè, wow!!
Groetjes van hier!

Kamerbeek

Klinkt goed, veel plezier en een goede reis!

Henk Boonstra

Gelukkig hadden jullie weinig aanmoediging nodig. Ik vind het super dat jullie dit gaan doen. En dan nog een goede raad: Zorg er voor dat dit jaar jullie aller aller leukste jaar wordt!

Boot

Uhm, ik heb nog wel een LP van China... Zal ik hem maar inscannen ofzo?

J.A.

Mochten jullie nou rond oud en nieuw in Sydney zitten, neem dan ff contact op! ;o) Kunne we ff een biertje happen! In ieder geval heel veel plezier met z'n beiden!
JALOERS!

Jakko

Mooi plan. Ik zou na Mongolië stilletjes aan weer richting Groningen komen, mooier dan Mongolië gaat het leven niet worden.

Veel plezier!

Lina

Heel veel plezier samen en geniet ervan!!
ik ga zeker af en toe kijken waar jullie uithangen.

Romy

Goed nieuws en goeie keus! Werken kan altijd nog...:-) Ga jullie zeker volgen vanaf de Drentse hei of het Paterswoldse meer (is ook leuk). Veel plezier en bon voyage!!

Willie

hoi Sander en Anne,

Een hele fijne reis gewenst. Geniet volop, maak mooie verhalen en foto's en kom ook heelhuids weer terug.

Johanna

Mooi dat jullie dit avontuur samen aangaan. Een ervaring voor het leven!Ik ga jullie volgen. Tip: probeer zo weinig mogelijk foto's te maken, je gaat er beter van kijken :)